CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

TERMS & CONDITION

  1. Penyertaan terbuka kepada SEMUA – members dan non-members
  2. Anda perlu melakukan PEMBELIAN minimum pada tarikh yang ditetapkan, BUKANNYA reservation, order dan yang sama erti dengannya.
  3. Pihak penganjur berhak untuk memilih mana2 gambar yang dirasakan TERBAIK dan sekiranya anda tak yakin dengan pemilihan yang akan dibuat oleh penganjur, SILA HANTAR SATU SAJA GAMBAR PALING TERBAIK.
  4. Pihak penganjur berhak untuk menetapkan dan meminda tarikh pembelian, pertandingan dan pengundian without any prior notice to the contestants.
  5. Pihak penganjur juga berhak untuk menukar hadiah kepada sesuatu yang sama nilai dengannya tanpa sebarang pemberitahuan awal kepada peserta.
  6. Pihak penganjur berhak membatalkan penyertaan peserta tanpa sebarang notis sekiranya terdapat unsur2 yang tidak membawa kebaikan kepada penganjuran pertandingan ini.
  7. Kesemua gambar yang dihantar kepada kami akan menjadi hak milik penganjur dan kami berhak untuk menggunakan gambar2 berkenaan untuk tujuan promosi, pertandingan lain, pengiklanan dan sebagainya.
  8. Tiada sebarang pertukaran gambar boleh dibuat sejurus gambar disiarkan dalam contest album.
  9. Sebarang pertanyaan boleh disalurkan kepada aqstudio08@gmail.com

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca T&C…

Our Activities

Tuesday, May 11, 2010

RSSB Jumble Sale.. (24th April 2010)

 Busy.. busy.. dan busy lagi.. banyak betul la aktiviti tahun ni.. banyak lagi rasanya benda yang belum dibuat.. cepat betul masa berlalu.. rasanya baru je hari tu bersalinkan Aniq, tetiba je sekarang Aniq dah 4 bulan lebih dah.. (dah besar dah anak mummy.. :p)

..nampak tak kat celah tiang baju tu ada kaki budak kecik.. Aniq la tu..heheheeee..

Ok, hari ni kita cerita pasal RSSB Jumble Sale ek.. dari hari tu sebenarnya nak citer pasal Jumble Sale ni.. RSSB tu apa..? hehehehee.. mula2 haku pon ala2 LOST jugak.. dan, dengan muka tersipu2, tanya la dengan organizer soalan basic itu.. rupa2nya, RSSB itu adalah short form bagi perkataan Rumah Sesebuah Berkembar, ye adik2 sekelian..

..sekali ada shoes Nana la plak kat kaki Mickey tu..bukan untuk dijual ye..

Caner bleh terjebak join Jumble Sale ni ek..? Hmm, organizer dia adalah klien littlepeoplecollection dan sekarang kami sudah mula berkawan..(kita kawan kan, Hana.. :p) So, Hana pon ajak la join Jumble Sale ini.. maka, haku pon terus saja bersetuju kerana.. oi, orang meniaga, kena la carik lokasi utk berniaga ye.. event ni boleh dikategorikan sebagai BEST.. Sebab untuk sebuah event yang pertama kali diadakan, penganjur serta kroni2nya jugak baru pertama kali mengendalikan event cam ni.. kiranya, SANGAT boleh dibanggakan la.. Sebabnya, walaupon nampak cam sempoi je.. tapi turut dihiburkan dengan persembahan oleh artis AF macam Nubhan, errr.. (sapa lagi ek.. tak hingat la, sebab sibuk sangat melayan customer&budak2 kecik masa tu.. tak menang tangan..heheheheeee..) gila tak BEST.. korang cuba try organize, baru tau susah ke senang..

 ..ni waktu tengahari..orang sumer gi makan..kitorang terlongo tunggu pelanggan..

Oleh itu, dengan serta merta terus haku ajak Jaja (Jaja lagik..hehehee..click sini utk kenal siapa la budak Jaja ni dalam hidup ku) untuk sharing2 booth dgn ku.. (sharing is caring, ok..) So,kitorang pon meniaga la di situ dengan seronoknye.. ok jugak la pendapatan meniaga setengah harian kat situ.. Alhamdulillah.. so,kepada organizer, wat la lagi Jumble Sale macam ni.. bleh la blogger macam diri ku ini memperdagangkan produk ku dengan jayanya di situ..

So,enjoy beberapa snippet gambar2 yang sempat di snap dalam kesibukan kami pada hari itu..maklum la,gi meniaga bawak Nana dgn Aniq..

~ sebelum pergi,chantek je budak 2 org ni landing2 dulu sementara daddy susun brg dalam keta ~

~ kitorang susun cenggini je..siap termasuk kat tempat member sebelah lagi..nasib baik awek tu tak kisah..(thanks ayienz) ~

~ Dari sudut bawah.. BEST BUY!! RM15 tu ialah kasut2 kecik comei..tapi hubby tak amik gambar kasut tu pulak.huhuu.. ~

~ eh ada la gambar kasut kecik comei tu.. hehehee.. yang gulung2 tu baby tights.. ~

~ few toys..uit, apasal la skirt navy merah tu tersangkut cenggitu ek..? hmmm.. ~

~ ciannye anak mummy ni.. sampai tertido2 yek.. penat ek gi meniaga.. ~

~ ni pon sama.. cian dia.. penat ek tolong mummy meniaga ye.. ~

~ si kenit Aniq ni nak susu..tengok tu..baik je dia..menanti mummy yang terhegeh2 ni dengan penuh KESABARAN.. ~

~ cuba teka si Aniq ni nak wat apa kat tengah2 org ramai Jumble Sale ni..jeng jeng jeng.. ~

~ diaper changing session.. heheheeeh.. nasib baik dah nak balik masa ni.. ~

Ok, that's all for now guys.. Chiow..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails